شبکه صبا

چند نفر از اینترنت شما استفاده میکنند؟

نویسنده:

نوشین غفارزاده

20 فروردین 1401

توییتر
فیسبوک
تلگرام
واتساپ

برای اطلاع از اینکه همزمان چندنفر از اینترنت شما استفاده میکنند، میتوانید از نرم افزارهای زیر کمک بگیرید.

:Wifi Inspector

این نرم افزار آدرس IP و MAC و اسم هر دستگاه متصل به وای فای را هم برایتان به نمایش در می آورد. بنابراین به لطف این اطلاعات قادر هستید تا گجت های خودتان را از گجت های افراد غریبه تشخیص بدهید. این نرم افزار برای Android قابل دسترسی میباشد.

:Fing-Network Tools

بهترین چیز در مورد ابزار Fing-Network این است که به کاربران اجازه می‌دهد تا کل شبکه WiFi را اسکن کنند تا دستگاه های متصل را جستجو کنند. با اسکن شبکه وایرلس با این برنامه، شما می‌توانید دقیق‌ترین اطلاعات نظیر آدرس IP، آدرسMac ، نام دستگاه، مدل، فروشنده و سازنده را به دست آورید. بنابراین, این برنامه یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی Android میباشد.

:IP Tools

اگر دنبال یک برنامه کاربردی اندروید هستید که بتواند به شما کمک کند تصویر کاملی از وضعیت شبکه خود بدست آورید،IP Tools ممکن است بهترین انتخاب باشند. IP Tools یک آنالیزگر قوی WiFi نیز در کنار امکانات وسیع خود دارد که می‌تواند وسایل متصل به شبکه WiFi شما را اسکن و پیدا کند. این برنامه همچنین اطلاعات کاملی درباره دستگاه های متصل، مانند آدرس IP، آدرسMAC ، نام دستگاه و غیره را نشان می‌دهد

:etCutN

یکی دیگر از برنامه‌های تحلیلگر WiFi است که می‌تواند به سرعت تمامی کاربران شبکه را تشخیص دهد. چیزی که این برنامه را جالب‌تر می‌کند توانایی آن برای قطع دسترسی بین دو کاربر شبکه در LAN است. با این حال، برای انجام این کار، شما باید یک گوشی هوشمند روت «Root» شده داشته باشید. علاوه بر آن، NetCut امکانات محافظتی نیز به همراه دارد که می‌تواند حملات شبکه را شناسایی کند. بنابراین، NetCut بهترین ابزارWiFi است که می‌توانید در گوشی موبایل خود از آن استفاده کنید

ezNetScan

ابزار شبکه ezNetScan یکی دیگر از ابزار هایی است که مورد استفاده مدیران شبکه قرار میگیرد. این برنامه به طور موثر شبکه بی‌سیم را اسکن می‌کند و تمام اطلاعات مربوط به همه دستگاه‌های متصل را نمایش می‌دهد. علاوه بر این،ezNetScan نیز امکانات سفارشی سازی مانند اختصاص آیکن و نام برچسب به هر دستگاه را فراهم می‌کند. ابزارهای دیگر پشتیبانی شده در این برنامه شامل پینگ، traceroute، غیره هستند.

Who is Using My WiFi, Router Scanner

برای سیستم عامل iOS و دستگاه‌های آیفون نیز یک نرم افزار کاربردی به اسم Who is Using My WiFi, Router Scanner وجود دارد که توسط آن می‌توانید اقدام به شناسایی افراد متصل به WiFi در مودم کنید.

WiFi Device Scanner

می‌تواند هر دستگاهی با هر نوع اتصال یا مشخصه‌ای روی وای‌فای را به شما گزارش بدهد. برای هر دستگاه آدرس IP و آدرس MAC و زمان آخرین اتصال به وای‌فای نمایش داده می‌شود.

شبکه صبا

نمایندگی رسمی شرکت انتقال داده های نداگستر صبا با پروانه FCP به شماره 100,94,12 از سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی

989022340840+

شبکه های خصوصی

VPN

ارتباط مستقیم

مودم های نتربیت

برای خرید محصولات نتربیت می توانید به فروشگاه آنلاین شبکه پرداز مراجعه کنید.